۶ پاسخ

من امروز از بیمارستان دولتی پرسیدم گفت برای کسی ک قند داره امپول ریه نمیزنیم
شما چ بیمارستاتی رفتین بستری شدین؟

من قندم نداشتم ولی سه روز بستری شدم

چرا بستری میکنن ؟

من ک ۲ روز بخاطرش بستری شدم

حداقل ۳ روز

۲۴تا۴۸ ساعت تحت کنترلی

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان دختر نازدارم مامان دختر نازدارم ۱۰ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یه دخترناز مامان یه دخترناز روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته سی‌وهفتم بارداری