سلام بچه هاعددNTبرابر2
طول سرویکس 36خوبه؟؟؟

۵ پاسخ

بستگي به دكترت داره مال منم سرويكسم ٣٥بود ان تي دكترم گفت خوبه امروز يه دكتر ديگه رفتم ترسوند گفت سونو واژينال بده كمتر باشه بايد سركلاژ بشي

عالی

اره خوبه

دوتاش خوبه عزیزم

سرویکس خوبه دکتر سونو چیزی نگفت خودش

سوال های مرتبط

مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق 💝💖💝 مامان فندق 💝💖💝 ۳ ماهگی
 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیکی مامان نیکی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان لیانا خانوم مامان لیانا خانوم ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری