از ۲۵ به بالا خوبه البته به خیلی عوامل بستگی داره اگه ثابت بمونه یا خیلی سریع پایین نیاد اینکه دهانه رحمت به چه شکل باشه بسته باشه.... ولی فقط با دکتر مشورت کن اینجا تو گهواره بیخود بهت استرس میدن . از همین حالا خیلی خم وراست نشو چیز سنگین بلند نکن رابطه نداشته باش فرنگی استفاده کن پله نرو اینا رو میگم نه اینکه استرس بگیری زعایت کنی خیلی بهتره وگرنه دکترم میگفت بعضیا سرویکسشون بصورت نرمال کوتاه هست و هیچ مشکلی نداره
میگن۳۰به بالا خوبه والا
من الان شده۳۲
نه زیادم خوب نیس
اگ ثابت بمونه خوبه
۳۰ به پایین اوکی نیس عزیزم
سرویکس از ۲۸ تا ۳۵ خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.