بچه ها سرویکس ۳۲ خوبه ؟

۶ پاسخ

از ۲۵ به بالا خوبه البته به خیلی عوامل بستگی داره اگه ثابت بمونه یا خیلی سریع پایین نیاد اینکه دهانه رحمت به چه شکل باشه بسته باشه.... ولی فقط با دکتر مشورت کن اینجا تو گهواره بیخود بهت استرس میدن . از همین حالا خیلی خم و‌راست نشو چیز سنگین بلند نکن رابطه نداشته باش فرنگی استفاده کن پله نرو اینا رو میگم نه اینکه استرس بگیری زعایت کنی خیلی بهتره وگرنه دکترم میگفت بعضیا سرویکسشون بصورت نرمال کوتاه هست و هیچ مشکلی نداره

میگن۳۰به بالا خوبه والا
من الان شده۳۲

نه زیادم خوب نیس

اگ ثابت بمونه خوبه

۳۰ به پایین اوکی نیس عزیزم

سرویکس از ۲۸ تا ۳۵ خوبه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لیا و نی نی🩷 مامان لیا و نی نی🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارز مامان دلارز ۵ ماهگی
مامان جوجی اِلارا🐣🩷 مامان جوجی اِلارا🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل ۱۰ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۸ ماهگی
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🌸سوگل🌸 مامان 🌸سوگل🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۳ ماهگی