توی بارداری ،میشه دندون کشید؟

۴ پاسخ

اره من ۳ ماهم بود دکترم نامه داد جراحی کردم،عقل بود

اره سه ماهه دوم میشه.من دندون عقلمو کشیدم ولی دکتر زنانت باید نامه بده و خواستی عکس بگیری با شکم بند سربی عکس بگیری که به بچه اسیبی وارد نشه

۱۶هفته

از شیش ماه به بعد

سوال های مرتبط

مامان رها❤️ رادمهر💙 مامان رها❤️ رادمهر💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان اریانا مامان اریانا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری
مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی
مامان کیانا ودلانا ♥️ مامان کیانا ودلانا ♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسری و دختری 🐋🩰 مامان پسری و دختری 🐋🩰 روزهای ابتدایی تولد