سلام ازچندهفته میشه سنوان تی روداد؟؟

۸ پاسخ

من خود ۱۲ هفته رفتم سونو

🌹🌹🌹🌹🌹

۱۲ هفته تا ۱۳ هفته و خورده ای

دوازده هفته و دو سه روز بهترین زمانه

سوال منم هست دیشب وارد هفته دوازده شدم یعنی یازده هفته و یک روز کلا گیجم کی باید برم 😄

فک کنم تو ۱۳هفته است

بهترین زمانش از ۱۲ هفته هیت ک معولا ۱۲ و سه روز میرن

۱۲هفتت باید بشه مثلا ۱۲هفته و یک روز دوروز تا ۱۲هفته و هفت روز

سوال های مرتبط

مامان ویهان تودلیم💙 مامان ویهان تودلیم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان سامی🩵 مامان سامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آقاامیرعلی😍 مامان آقاامیرعلی😍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین هفته سی‌ودوم بارداری