سلام مامان ها چه زمان برم آنومالی خوبه ؟؟؟

۴ پاسخ

۱۸ ب بعد

من ۱۸هفته رفتم

سلام عزیزم ۱۷ هفته و چندروز برو یا ۱۸

۱۸هفته میرن معمولا

سوال های مرتبط

مامان جوجه🩷🧚‍♀️ مامان جوجه🩷🧚‍♀️ ۵ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی
مامان سیده ماهلین 🧚 مامان سیده ماهلین 🧚 ۳ ماهگی
مامان دیانا خانم مامان دیانا خانم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری