۴ پاسخ

برو دکتر جفتت پایینه حتما خوشبحالت بچه سوم بارداری من هرکاری میکنم دومی نمیشه

حتما برو دکتر به مشکل نخوری چون داریم میریم رو به تعطیلات خدایی نکرده بعدا اذیت نشی

برونزدیک ترین بیمارستان.دردهم داری؟

لکه بینی داری؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان پسته کوچولو🥰🥰 مامان پسته کوچولو🥰🥰 هفته یازدهم بارداری
مامان دنیس🩵 مامان دنیس🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان محمدحسین مامان محمدحسین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ملودی وتودلی مامان ملودی وتودلی ۶ ماهگی