فردا میخوام برم سونو ببینم جنین رشد داشته یا مرده..برام دعا کنید..

۷ پاسخ

مگه صدای قلبش نشنیدی چرا میگی مرده؟

حالا چرا اینطور میگی😕

خدا نککککنه این‌چه حرفیه...

چرا باید رشد نکنه یا قلبش نزنه عزیزم .نگران چیش شدی؟

خدا نکنه انشالله اتفاق،ی براش نیفتاده توکلت بخدا باشه

خدا نکنه نگو مرده

ان شاالله رشد کرده توکل کن به خدا

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته هفتم بارداری
مامان جوجوممد مامان جوجوممد هفته نهم بارداری