۴ پاسخ

عزیزم چرا دقیقا تیروئیدت مشکل داره ؟؟؟ تو رنج نرماله ک 🤔

نه عزیزم
تیرویید فقط دارو باید بخوری
منم همین بود میخورم

دوباره ازمایش عفونت بدع شاید نمونه کثیف بوده زده

همه چی خوبه فقط تیروئیدت بالاس باید دارو بخوری

سوال های مرتبط

مامان نی نی اولی مامان نی نی اولی ۶ ماهگی
مامان حلما گلی🧚‍♀️ مامان حلما گلی🧚‍♀️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین روزهای ابتدایی تولد