دوستان تیروییدم مشکل داره؟؟؟

تصویر
۲ پاسخ

نه مشکلی نداره برای من ۳.۳۳ بود دکترم گفت سه ماه سوم میره بالا تیروئید

باید قرص بخوری

سوال های مرتبط

مامان محمدامین💙 مامان محمدامین💙 ۴ ماهگی
مامان نی نی قشنگم💕🥹 مامان نی نی قشنگم💕🥹 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان نیلای😋 مامان نیلای😋 ۹ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ودوم بارداری