۶ پاسخ

اره من پرچرب کم نمک میدم کیف میکنه. اگه رفلاکس داره در کنار غذا نده. میان وعده طور بده. مثل ماست میوه ای

آره میتوین

بله
من ماست پرچرب ماجان میدم

بله ماست پرچرب پاستوریزه
البته من دنبال ماست ماجانم

منم پسرم ۷ ماهش ماست پروبیوتیک پرچرب دادم بهش ولی زیاد دوس نداره نمیخوره اونجوری

ماست ماجان

سوال های مرتبط

مامان رویساو ماهلین مامان رویساو ماهلین ۱ سالگی
مامان قلبم مامان قلبم ۱ سالگی
مامان ارمیاو نورا مامان ارمیاو نورا ۱ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۳ ماهگی
مامان زهرا کوچولو مامان زهرا کوچولو ۱ سالگی