۳ پاسخ

آره واقعا.....خواهرمم خیلی اذیت شد

انشالله خیره.شما بعد مول باردار شدین؟؟
دگه براتون اتفاق نیوفتاد مول

سلام من داشتم.و بعدش یک بچه آوردم

سوال های مرتبط