تازه وارد ماه هشت شدم شکمم خوبه اندازش ؟

تصویر
۱۱ پاسخ

ماشالله شکمت خوب بزرگه
منو هر کی میبینه ت ماه نهمم فک میکنه ۵ یا ۶ ماهم از بس ک شکمم کوچولو عه

ایجانم عالی عزیزم

هم هفته ایم، من 30هفته و 2روزم، شکمم ازتو یکم کوچیکتره، خوبه شکمت

من پسر دارم
شکمم از شما کوچیکتره
از بغل پهن شدم بجایی که از روبرو😅

خوبه ماشاالله،برا من از اینم کوچیکتره هنوز

🤌🤌🤌

دختر دارین یا پسر مال من به شروع سی هفته اینجوریه

من فقط شبا این اندازه میشه شکمم
دم دمای صبح تا غروب خییلی کوچیک و سبکه شکمم

واسه منم تقریبا همین اندازست.بیشتر تو پهلوئه

خوبه من گوچیک تره

خوب عالی

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مسدود دائم 😏 مامان مسدود دائم 😏 ۱۲ ماهگی
مامان امیر شاهان مامان امیر شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان بردیا و بهنیا❤️ مامان بردیا و بهنیا❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوتا عشق مامان دوتا عشق ۱۳ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا ۷ ماهگی
مامان کیان و منان مامان کیان و منان ۸ ماهگی