۱۰ پاسخ

بهداشت به من گفت ۲۸ هفته بیا بزن

من ۲۹ هفته زدم تب نکردم ولی تادو روز یه کم دستم درد میکرد

واکسنم میزنن حتما

بهداشت بهم گف ۲۸هفته میزنیم برات

اگر عقدت زدی دیگر نیاز نیست بزنی
البته تا ۶ سال بعد عقد میشه

تا پایان ۷ ماه فرصت داری فقط دست درد داره شاید یکمی تب داشته باشی اصلا سخت نیست

۲۷ هفته بودم اره دوسه روز درد دست داشتم

من ک ۳۱ هستم دیروز زدم.تب نداشتم نوقع زدن هم درد نداشتم.تا دیشب هیچی نمیفهمیدم.اما از دیشب تاهمین الان دستم خیلی درد میکنه.و یکم باد کرده.

28 هفته عزیزم

از۲۷هفته میزنن یکم دست ادم درد میگیره شایدتا۳روز دردش باهات باشه

سوال های مرتبط

مامان نانا مامان نانا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۶ ماهگی
مامان 🩵کایا🩵 مامان 🩵کایا🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان بابا مامان جوجه مامان بابا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۷ ماهگی