حجم مایع امونیتیک در هفته ۲۵
۱۸ سانت باشه خطرناکه؟

۴ پاسخ

تابیست نرماله،من نوزده بودم

خوبه فقط چیزای شیرین کمتربخور هندونم کمتربخور الان نرماله تا۲۰

خوبه مایعات زیادمیخوری ؟؟؟

ن نرماله

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💙 مامان معجزه خدا💙 ۳ ماهگی
مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی🩵👼 مامان تو دلی🩵👼 هفته سی‌وهفتم بارداری