توی هفته من مایع امونیتیک باید چند باشه؟

۴ پاسخ

برا من ۱۲ بود گفت خوبه

واسه من ۱۵ بود و دگتر گفت خوبه-زیر ۱۰ خطر داره

مال من۱۴ بود دکتر گفت خوبه

مامانا اینترنت ها قطعه اینستا و تلگرام
خرید حضوری هم که تو این شرایط ممکن نیست

من کانال روبیکا دارم برای شما مامانا
لباس، نوزادی تا دوسال و یسری بزرگتر تا 8 سال دارم

تو کانالم کلی مامان از همین گهواره عضو شدن
کیفیت و قیمت کارهام خیلی خوب و مناسبه و نارضایتی تا حالا نداشتم

هر روز ارسال با پست پیشتاز داریم ❤️
خیلی سریع به دستتون میرسه


⛔گروه برای مادر ها هم داریم واسه گفتگو هاتون میتونید عضو بشین ⛔

🩵 ایدی کانال روبیکا    nini_heed1
شماره‌ روبیکا جهت عضویت کانال 09019615923

سوال های مرتبط

مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان کوشولو🥲🤰🏻 مامان کوشولو🥲🤰🏻 ۸ ماهگی
مامان فرهان💙نورهان💖 مامان فرهان💙نورهان💖 ۶ ماهگی
مامان مورچه مامان مورچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دیاکو(پسته) مامان دیاکو(پسته) ۳ ماهگی