سلام بچه ها لاک‌ بزنم ضرر نداره؟

۶ پاسخ

میگن لاک زدن ناخون کاشتن مو رنگ کردن و مژه خیلی ضرر داره تو اینترنت بخون

لاک تو بارداری نزن عزیز باعث فقط بچه و مشکلات دیگه تو آینده اش میشه .کلا سعی کنین تو این دوران نه ناخن بکارید نه لاک و... غسل واجب بر گردنتون باشه چون مشکل ناخنی ندارید غسل جبیره قبول نیست و همین چیزا کم کم روی زندگیتون تاثیر میزاره

نزن ضرر داره

یبار فک نکنم مشکلی داشتع باشه بزن

عزیزم لاک با کاشت ناخن بچه رو زشت میکنه حالا هرجور راحتی

داره

سوال های مرتبط

مامان 😍پرنسا و نفس 😍 مامان 😍پرنسا و نفس 😍 ۳ ماهگی
مامان داناک🩷 مامان داناک🩷 ۲ ماهگی
مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان پسرا🩵🩵 مامان پسرا🩵🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته دوازدهم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان ۷ ماهگی