یهو ضعف رفتن و زود زود گرسنه شدن علاعم بارداریه؟؟

۳ پاسخ

اره من علائمم ضعف و گرسنگی بود

بله صدرصد

منم همیطوریم زود ب زود گرسنم میشه و یهو ضعف میکنم اما باردارنبودم
بهم گفتن شاید دیابت داشته باشی هنو ازمایشم نرفتم واس دیابت

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیستم بارداری
مامان قلقلیها😍 مامان قلقلیها😍 هفته نوزدهم بارداری