بچههای ک سزارین شدین بخیه کشیدنی بهتره یاجذبی؟؟؟

۶ پاسخ

فقط طبیعی

جذبی میگن خوب نیس اختمال باز شدنش زیادع

برامن کشیدنی بود خیلی راضی بودم ،کشیدنشم اصصصلا دردی نداره هیچی حس نمیکنی

من اولیم جذبی،بود راضی،بودم

من کشیدنی بود هیچی حس نکردم انگار ی نخ رو از رو‌شکمم برداشت همین

کشیدنی
بچه ی دومم جذبی بود، گوشت آورد و لیزر کردم تا جاش بره خیلی بد بود

سوال های مرتبط

مامان لی لی گل🍒🌸 مامان لی لی گل🍒🌸 ۱۴ ماهگی
مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته چهلم بارداری
مامان 👧🏻🍓❤️ مامان 👧🏻🍓❤️ ۱۳ ماهگی
مامان ایلماز مامان ایلماز ۹ ماهگی