به نظرتون بخیه سزارین کشیدنی خوبه یاجذبی؟؟

۴ پاسخ

برای من دوتا زایمانمم کشیدنی بود

من هردوتا زایمانم جذبی زدن راضیم

مال منم‌کشیدنیه میگن خوبه

کشیدنی عزیزم
نخای جذبی که داخل ایرانه خوب نیست
دکتر من اینطور میگفت

سوال های مرتبط

مامان لی لی گل🍒🌸 مامان لی لی گل🍒🌸 ۱۴ ماهگی
مامان محمدهـامین مامان محمدهـامین ۸ ماهگی
مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته چهلم بارداری