خانما طول سرویکس ۲۵ تو هفته من خوبه؟😟

۷ پاسخ

وای عزیزم چرا سرکلاژ نکردی

دقیقا چند هفته ای
بد نیست طول سرویکست که فقط دهان رحمت نباید باز بشه
استراحت باید بکنی فقط توالت فرنگی

سرکلاژ که نمیکنن الان همون باید استراحت کنی و شیاف بهت میده

برو پیش دکتر حتما

باید استراحت کنی و رعایت کنی خم و راست نشی زیاد . چیزای سنگین هم بلند نکن

فک کنم باید دارو بگیری و استراحت زیاااد حتما با دکترت مشورت کن

به دکترت بگو شیاف و استراحت میده بهت احتمالا چون دیگه ۳۰ هفته ای

سوال های مرتبط

مامان خدا داد مامان خدا داد ۳ ماهگی
مامان آتوسا مامان آتوسا ۱ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی