وای چقد دلم می خواد نوزاد داشته باشم 🥹♥

۸ پاسخ

من دخترم تازگیا خیلی شلوغ شده خومم بازدار سخته خیلی

ياعلي بگو پاهارو بده بالا 🤣

من باردارم ولی با بچه کوچیک سخته🥲

یاعلی

شیشه میکشی خواهر😅

چرااااا😂

منم نوزاد میبینم میخوام ولی فقط ارزوست در حال حاضر🥲🥲

وای چه دل و جراتی داری تو

سوال های مرتبط