خانما چرا عدد پاپ خیلی کمه مال من نرماله؟

تصویر
۳ پاسخ

برای منم پایین بود گفت باید غربالگری دوم و هم بری غربالگری دوم و رفتم ریسک مسمومیت بارداری برام زده الانم که چند روز هست که آسپرین میخورم،معمولا عدد پاپ میگن مربوط به جفت هست

پاپ منم کم بود

عدد بتا هیچ ربطی به جنسیت نداره

سوال های مرتبط

مامان لنا🎀🧸 مامان لنا🎀🧸 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرام😍 مامان پسرام😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دیانا خانم 🩷 مامان دیانا خانم 🩷 ۴ ماهگی
مامان مهرشاد🩵 مامان مهرشاد🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان علیسان 💙🩵 مامان علیسان 💙🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری