هوس کاچی کردم زیره بریزم داخلش ایرادنداره توبارداری

۴ پاسخ

کلا کاچی تو بارداری خوب نیست

کاچی چون خیلی سنگین و جز گرمیجاته میگن نخوری بهتره.ولی اگر هوست کرده بدون زیره و زعفران بخور.شکر هم نزن کره بزن

کاچی نخور😐😐😐😐

کاچی گرمیه میگن خوب نیسش ولی چون هوس کردی ی پیاله کوچیک بخور خیلی کم زیره هم کم بریز دگ ک فقط هوست رفع بشه

سوال های مرتبط

مامان ارمیاجون مامان ارمیاجون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان فراز و فرهان💫 مامان فراز و فرهان💫 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرم💙دخترم🩷 مامان پسرم💙دخترم🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی