دوستان میشه بگین این سنو چی میگه ؟ تفصیرش کنید

تصویر
۷ پاسخ

این سونو آنومالی نیست تو ۱۸ هفته باید بری سونو آنومالی ولی تو این سونو همه چی خوب فقط جفتت پایین که استراحت کنی تا آنومالی میره بالا یعنی طبیعی

۱-جفت قدامی و پایین( برا منم تو هفته شما پایین بود به تشخیص پزشک استراحت کردم تا بره بالا. اگرچه به مرور با افزایش سن بارداری خودش بالا میره و یکم استراحت داشته باشی بد نیست)، ۲-وضعیت جنین متغیر( شیطونی میکرده تو یه جهت ثابت نبوده😍🥹)،
۳-جنسیت پسر
۴-تاریخ زایمان ۲ آذر
بقیه‌ش هم که فکر کنم مشخص باشه براتون

این سونو انومالی نیست

سونوتو برا چت جی بی تی بفرست تفسیر میکنه

پسر کاکل زری داری 😍

پسر بچت
جفتت قدامی
خوبه همه چی نترس

فک کنم خوبع بچتونم پسرع مبارکه عزیز دلم ❤️

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا ۹ ماهگی
مامان دانیال مامان دانیال هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان راحیل💞💞💞 مامان راحیل💞💞💞 ۳ ماهگی
مامان ....💙🩷... مامان ....💙🩷... هفته بیست‌ودوم بارداری