۷ پاسخ

من همون اول با لیف نرم مخصوص نوزاد شستم

من از روز اول میشورم. ی لیف پارچه ای نرم گرفتم. ک تا وقتی بزرگ تر بشه با اون بشورمش. بعد با لیف دیگش

از همون روز اول دیگه با لیف نرم

من الانم با این لیف حوله ایی ها که کنار سرویس حولش هست میشورمش
نرم و خوبه

من از روز اول با لیف شستم شامپو بچه رو ریختم روی لیف خیلی خیلی اروم کشیدم بدنش لیف خودش خیلی نرمه

منکه با لیف سرویس حولش از اول میشورم

از ۱ روزگی میشستم😐

سوال های مرتبط

مامان بَچوها مامان بَچوها ۸ ماهگی
مامان یزدان 🩵 مامان یزدان 🩵 ۶ ماهگی
مامان مامان پسرم مامان مامان پسرم ۴ ماهگی