۲ پاسخ

بله من زدم بعدازسقط بخاطرمنفي بودن گروه خوني من و مثبت بودن گروه خوني همسرم

سلام ،
در بارداری باید هفته ۲۸ امپول رو زد و بعد از تولد نوزاد بستگی به نوع گروه خونی نوزاد داره که نیاز هست بزنی دوباره یا نه .

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۲ ماهگی
مامان نی نیم مامان نی نیم ۱ ماهگی
مامان دونه برفم مامان دونه برفم هفته نوزدهم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان تینا 💕 مامان تینا 💕 ۳ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری