سونو انومالی ام ایا خوبه ؟؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

جنسیت ننیتون چیه

بطن سرش عددش ۸ هست نزدیک لب مرزه تا ۱۰ میگن نرماله ولی باز شما پیگیری کن برا من تو هفته ۲۳ عددش ۹/۲ شد اینقد ترسوندنم

من الان چند ماهه ام ؟

تو انومالی من نه زده بریچه ن سفالیک فکر کنم بچم عرضی باشه 😂

شکر خدا خوبه برا ماهم دعا کن

آره خوبه نگفت چیه جنسیتش

سوال های مرتبط

مامان مهوان مامان مهوان ۸ ماهگی
مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی
مامان توپولو مامان توپولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حانیه خانم مامان حانیه خانم ۱۰ ماهگی
مامان شاهان💙👶 مامان شاهان💙👶 ۲ ماهگی
مامان کوچولوی من مامان کوچولوی من روزهای ابتدایی تولد
مامان علی اصغر 😘 مامان علی اصغر 😘 ۷ ماهگی