سونو انومالی ام خوبه 🫀

تصویر
۷ پاسخ

من فقط می‌دونم بچت دختره ،بقیشو سر در نمیارم

خوش بحالت دخمله🥰🥰🥰🥺🥺🥺

اره عزیزم همه چی خوبه مبارک باشه دخمل هم هست. وزنش هم خوبه .

دخمله 😍

سلام بهت نگفت وزن جنینت کمه یا نرمال؟؟

خوبه همه چی

اینم دومی

تصویر

سوال های مرتبط

مامان mamy nor مامان mamy nor ۹ ماهگی
مامان حانیه خانم مامان حانیه خانم ۱۰ ماهگی
مامان شاهان💙👶 مامان شاهان💙👶 ۲ ماهگی
مامان کوچولوی من مامان کوچولوی من روزهای ابتدایی تولد
مامان علی اصغر 😘 مامان علی اصغر 😘 ۷ ماهگی
مامان رستا 🥹🎀 مامان رستا 🥹🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان بادوم مامان بادوم ۹ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۹ ماهگی
مامان مامانِ خوشمزه مامان مامانِ خوشمزه ۲ ماهگی
مامان رئوف مامان رئوف ۱ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار روزهای ابتدایی تولد