۶ پاسخ

چهار دست و پا روزی 19 دقیقه تو خونه برو عالیه

بهترین چیز پیاده روی هست .
ورزش های برای زایمان طبیعی هم خوبه
من ۲ تا زایمان طبیعی داشتم

من بارداری اولم تحرکم کم بود کلا بریچ بود ولی الان انقد تحرک داشتم پیاده روی و پله از ۷ ماهگی چرخیده نمیدونم ربطی داره یا نه ولی خودم حس میکنم از تحرکه

حرکت اسکات، پله

هووففففففف

مث جاروبرقی کشیدن هستا اونجوری عالیه

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا هفته چهلم بارداری
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی