۷ پاسخ

خوبه که

اگه قندنداری شیرینی خامه و جیگر بخور

لیدی میل بخوز

با دکترت مشورت کن،بهش بگو اگه کمه و نیاز ب سونوی داپلر هست حتما برات بنویسه و پشت گوش نندازه...

شیر وخرما شب قبل خواب برا وزن گیری نینی عالیه

تا میتونی مغزیجات و کباب بخور این چند روز

خوبه یکم چیزایی بخور که بچت وزن بگیره دو سه هفته ی آخر خودت وزن نگیر

سوال های مرتبط

مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نخود فرنگی 🫛🩵 مامان نخود فرنگی 🫛🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته بیستم بارداری