۴ پاسخ

منم همین طور 😂

طبیعیه

من که هنوزم نفخ میکنم منفجر میشم

عادیه عزیزم کمی هفته ات بره بالا بهتر میشی من حتی الان هم نفخ اذیتم میکنه

سوال های مرتبط

مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وششم بارداری