شما الان گرسنتون بشه چی میخورید

۱۵ پاسخ

بیشتر میوه

میخوابم

والا من الان خیلی دلم چیز میخواد ولی حس میکنم معدم سنگین میشه و بهش فک میکنم حالت تهوع میگیرم ولی گشنمم هست بااینکه موز خوردم یکم پیش ولی فایده نداره

الان؟ هیچی میخوابم😂

من میخابم 😂

نصف شب همه چيو قاطي ميكنم فقط ميخوام سير شم😂😂

تصویر

میخوابم چون حوصلم نمیگیره چیزی بخورم😂😂الانم معدم داره سوراخ میش

من شکلات صبحونه می‌دونم ضرر داره ولی مجبورم شبا ضعف میکنم

هر چی‌ تو یخچال بود میوه اجیل نون و پنیر

هرچی داشتمو خوردم ، هیچی ندارم گرسنم بشه هیچی ندارم جز خیار با موز ، فردا باید برم خرید باز😓😂😂

هرچی باشه میخورم والا انقدر گرسنم میشه

هرچی باشه

نون پنیر . دیشب ی لیوان شیر خوردم معدم داشت میترکید .‌اخر شبی سنگین میشه . میوه هم از دیابت میترسم

بیسکوییت

نون پنیر😅

سوال های مرتبط

مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته هجدهم بارداری
مامان جانان و باران مامان جانان و باران ۲ ماهگی
مامان ای پارا🥰 مامان ای پارا🥰 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری