خانوما شما امگا3 می‌خورید چطور باید مصرف بشه؟؟

۵ پاسخ

من روزای زوج میخورم دکترم نگفت خودم میخورم اما به دکترم گفتم که میخورم گفت اوکیه

تعدادشو ک دکترت میگه
وسط غذای چرب بخوری جذبش بیشتر میشه

اگه پونصد یه روز در میون اگه هزاره هفته ایی دو بار

یک روز درمیون بعد ناهار

اره من بهم گفت سه روز یه بار

ولی روزهای زوج میخورم
شنبه دوشنبه چهارشنبه

سوال های مرتبط

مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی