شماهم اسیدفولیک مبخورید تهوعتون بیشتر میشه؟

۳ پاسخ

تهوع کلا طبیعی تو بارداری کاریش نمیشه کرد منو میکشه و زنده میکنه یا اینکه قرص مصرف میکنم🫠

نه عزیزم اصلا
به دکترت بگو عوض کنه

ب دکترت بگو قرصتو عوض کنه منم اینطور بودم

سوال های مرتبط

مامان baby مامان baby هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گنجیشکا مامان گنجیشکا هفته بیست‌ونهم بارداری