۶ پاسخ

وای من نابودم

دقییییقا

اره دقیقامنم همینجوری هرروزسرم وصل میکنم

من دیگه بریدم.واقعا این چه حاملگیه داریم
خسته و کلافه م.حالم خیلی بد میشه

منم همینطور
از گشنگی دارم میمیرم 😵‍💫👌🏻
صبحانه رو که بالا ...
ناهارم سه تا قاشق به بدبختی بینی مو گرفتم ...

عاره گلم اکثرا همین هستیم من سر پسر اول تا آخر همینجوری بودم اما اینبار تا ۱۴هفتگی تموم شد برگشتم به زندگی🤣🫣شاید اینبار دختر باشه نمی‌دونم والا

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کسراونینی مامان کسراونینی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان baby مامان baby هفته بیست‌وششم بارداری