خانمای هشت هفته شما هم حالت تهوعتون شدیده؟

۶ پاسخ

من نه وقتی گشنه م میشه و ضعف میکنم حالت تهوع میگیرم

من گرسنه شدنی حالت تهوع میگرم

ارهههههه

سلام دوستای عزیز گروه زدیم روبیکا
اقدامی ها و باردارا خانمای باتجربه
ب این آیدی پیام بدین لینک بدم🥰💕
@Yasmn___1382

اره من فقط هشت هفته خیلی حالم بد بود
بعد اوکی شد خداروشکر

من هفته ی شما خیلی شدید بود ۴ ماه بهترمیشی🙏

سوال های مرتبط

مامان Joje🐣🩵 مامان Joje🐣🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ناناز🎀💖 مامان ناناز🎀💖 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهدی🩵 مامان مهدی🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری