۱ پاسخ

من سر دخترم اینجوری شد قدش از بس بهداشت ایراد گرفت بردمش پیش دکتر غدد هیچ دارویی نداد گفت بچت رشدش همینه ی مرحله رشد بچه کنده وبعد گذروندن این مرحله رشدش عادی میشه
دقیقا دخترمنم اینجوری شد که به اصرار خودم دکتر بهم شربت داد زینک خارجی این زینک فقط باعث چاقی دخترم شد البته بعد دو هفته مصرف خیای چاق شد قطعش کردم زینک ایرانی گرفتم که قرش خوب شد پیشنهادم ببری دکتر خودش بهت شربت بده چون دقیق یادم نیست اون موقع دخترم چند ماهه بود

سوال های مرتبط

مامان برسام💙 مامان برسام💙 ۱۷ ماهگی