خانوماا با حالت تهوع چیکارکنیم

۶ پاسخ

فهمیدی به منم بگو
هرررر چی می‌خورم برمی‌گرده. خالی خالیه معده.

تا۱۶هفتع

صبر.

من ۳ ماهمو تموم کردم باز تهوع دارم و سرمم زدم قرص هم خوردم اثر نکرد

دمیترون واسه سه ماهه اول ممنوعه. فقط ویتامین ب ۶ . خارجیشو بگیر. ولی کلا باید تحمل کرد. به من میگفتن باید تحمل کنی زورم میومد

قرص ب۶ یا دمیترون بخور عزیزم برای حالت تهوع

سوال های مرتبط

مامان 🩷اَبــرا🩷 مامان 🩷اَبــرا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیمو شیرین مامان لیمو شیرین هفته سیزدهم بارداری
مامان فنقل❄️🧸 مامان فنقل❄️🧸 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته سیزدهم بارداری
مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته نهم بارداری