با حالت تهوع چه کنم؟🥲😓

۴ پاسخ

لیمو ترش هم خوبه

برو دکتر احتمالا قرص دمیترون بده ولی من امتحان کردم اول صبح اون لحظه که حالت تهوع دارم میزارم بالا که آوردم حالم تا چند دقیقه خوب میشه اون وقت قرص میخورم سریع بعدش ی لقمه غذا با چای کم رنگ میخورم به زور بعد کم کم حالم خوب میشه تا چند ساعت فقط بعدش تعداد وعده های بیش تر ولی حجم کم غذا یا میوه میخورم ی قرص 12 ساعت بعد میخورم شرایط بهتر میکنه ولی خب ماجرایی که ویار و حالت تهوع دارن کارشون سخت

من دارم نمیتونم چیزی بخورم احساس حالت تهوع نمی‌زارم

قرص دمیترون

سوال های مرتبط

مامان 𝒔𝒆𝒍𝒆𝒏𝒂𝒎 مامان 𝒔𝒆𝒍𝒆𝒏𝒂𝒎 ۱ ماهگی
مامان فندق 🥹❤️ مامان فندق 🥹❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه 😍 مامان جوجه 😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته نهم بارداری
مامان دِلا مامان دِلا روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرام مامان آرام هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان خداد مامان خداد هفته چهلم بارداری