مامانا برا تهوع چیکارکنیم، چاره نداره کنترلش کرد؟؟؟

۶ پاسخ

ب من امروزب۶دادن

منم ۶ هفته م بیشتر ضعف دارم ووقتی معده م خالیه همش تهوع میگیرم

من دمیترون و متوکلوپرامید و شربت آدی ژل ضد اسید میخورم

دمیترون بخور قرص ب۶ بخور اگر در توانت هست سیرابی ( منبع ب ۶ هست) کمک میکنه دمنوش زنجبیل ( آب سرد و هل و نبات داخلش بریز میل کن) سرگرم کردن خیلی اثر داره تو خونه و تنها نمون...

قرص ب۶ بخور

منکه دمیترون میخورم

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته نهم بارداری
مامان خامه عسلی✨ مامان خامه عسلی✨ هفته سی‌وششم بارداری