۵ پاسخ

من ی تکه کوچیک لواشک میخورم اگه خیلی بخورم اذیت میشم
ولی زنجبیل تازه هم خیلی خوبه ی تیکه میذارم تو دهنم میجوعم کم کم

من آبلیمو مبخورم

من با هیچی نتونستم کنترل کنم

فقط سرم انشاءالله تا دو سه هفته دیگه بهتر میشی منم بودم هیچ راهی نداشت

اگه میلت میکشه سیرابی خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌ام بارداری
مامان فرشته مامان فرشته هفته یازدهم بارداری