من ی تکه کوچیک لواشک میخورم اگه خیلی بخورم اذیت میشم
ولی زنجبیل تازه هم خیلی خوبه ی تیکه میذارم تو دهنم میجوعم کم کم
من آبلیمو مبخورم
من با هیچی نتونستم کنترل کنم
فقط سرم انشاءالله تا دو سه هفته دیگه بهتر میشی منم بودم هیچ راهی نداشت
اگه میلت میکشه سیرابی خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.