۱۲ پاسخ

کولیکز من میدم زیاد جالب نیست

گریپ و پدی لاکت

پدی لاکت عالیه

من کولیکز دادم تاثیری نداشت

سلام خانما کسی از قطره ساب سیمپلکس استفاده کرده؟؟
لطفا نظرتونو بگید

کولیکز

درکل تاثیر دارو کمه دورش باید طی بشه

پدی لاکت حاوی باکتری های پروبیوتیک هستش، عملکردش جداست.کولیکیز برای نفخ هستش

نه ساعت‌های متفاوت بینشون نیم ساعت حداقل فاصله بنداز

سلام عزیزم
کولیک بچه اتون چند وقت طول کشید تا خوب بشه؟

من جفتشو میدم نسبتا بهتره

گریپ میکسچر بده خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۵ ماهگی
مامان مهراد❤️ مامان مهراد❤️ ۱۲ ماهگی
مامان آیهان و ماهان🧸 مامان آیهان و ماهان🧸 ۸ ماهگی
مامان اِلسانا مامان اِلسانا ۹ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱۰ ماهگی
مامان جوجه کارن مامان جوجه کارن ۶ ماهگی
مامان اهورا کوچولو مامان اهورا کوچولو ۳ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وپنجم بارداری