مادرا خوردن نوشابه ضرر داره؟؟؟

۱۴ پاسخ

ضرر که اره قند هم خیلی داره

کم بخور

نوشابه زیرو بخور
قندش کمتره
واس دیابتی هاس

اره دیگه.

هرازگاهی میخورم میگن ضرر داره ولی🫠

سعی کن کم بخوری من 3 ماه اول خیلی میخوردم. قند رو میبره بالا اثر قرص کلسیم ر و هم کم میکنه

من نخوردم میگن پوست بچع رو سیاه می‌کنه

من بااینک قندم پایین بود اصلا نخوردم
همین یک هفته ی آخر فقط خوردم

من میخورم

من میخورم🥲

من که خیلی خوردم فقط هر سری سعی کن در حد رفع هوس بخوری
نوشابه کلا حتی برای آدم غیرباردار هم خوب نیست

اره عزیزم
حتی برای یه فرد عادی هم صرر داره ولی اگه هوس کردی حالا یه لیوان چیزی نمیشه

خیلی بده هم برای بچه هم خودت و شدیدا قند بالا

منكه ميخورم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی
مامان نیلا
۱۴۰۴/۴/۴ مامان نیلا ۱۴۰۴/۴/۴ ۱۲ ماهگی
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی