بچه ها نوشابه ضرر داره؟

۶ پاسخ

من کل بارداری نوشابه خوردم ولی مشکلی برام پیش نیومد نه قند ن.. ولی هرکی بدنش یجور دیگه

من میرم ان اس تی میگن باید نوشابه بخوری بعد نوارقلب میگیریم

من ک‌دلستر میخورم گاهی اوقات جای نوشابه به غیر خونه خودم باشه هم میخورم

در حد هوس بخور
اشکال نداره

اره خب ضرر داره
همینجوری قبل بارداری هم ضرر داره

من ک ماهی یبار دوبار میخورم ی لیوان دولیوان

سوال های مرتبط

مامان نیلا
۱۴۰۴/۴/۴ مامان نیلا ۱۴۰۴/۴/۴ ۱۲ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱ ماهگی
مامان آیسل مامان آیسل ۸ ماهگی