من کل بارداری نوشابه خوردم ولی مشکلی برام پیش نیومد نه قند ن.. ولی هرکی بدنش یجور دیگه
من میرم ان اس تی میگن باید نوشابه بخوری بعد نوارقلب میگیریم
من کدلستر میخورم گاهی اوقات جای نوشابه به غیر خونه خودم باشه هم میخورم
در حد هوس بخور
اشکال نداره
اره خب ضرر داره
همینجوری قبل بارداری هم ضرر داره
من ک ماهی یبار دوبار میخورم ی لیوان دولیوان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.