خانما خوردن نوشابه کمش ضرر داره؟

۸ پاسخ

من کله بارداریو نوشابه خوردم😐

نخوری بهتره

من وقتی میخوام برم ان اس تی دکترم گفت یکم نوشابه بخورم نه فکر نمیکنم بد باشع

من که همش میخورم

من که زیاد میخورم

من ک زیادی میخورم هر نوع نوشیدنی گاز داری و میخورم😐

نه هیچی بد نیس همه چیز در حد معقول بخور

من زیادشم میخورم ضرر ندیدم فعلا🫣

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی
مامان نیلا
۱۴۰۴/۴/۴ مامان نیلا ۱۴۰۴/۴/۴ ۱۲ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۳ ماهگی
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی
مامان مسیحا مامان مسیحا ۱۰ ماهگی
مامان کارن جون مامان کارن جون ۴ ماهگی
مامان ♥️♥️♥️ مامان ♥️♥️♥️ ۷ ماهگی
مامان کنجد🍼 مامان کنجد🍼 ۳ ماهگی