من کله بارداریو نوشابه خوردم😐
نخوری بهتره
من وقتی میخوام برم ان اس تی دکترم گفت یکم نوشابه بخورم نه فکر نمیکنم بد باشع
من که همش میخورم
من که زیاد میخورم
من ک زیادی میخورم هر نوع نوشیدنی گاز داری و میخورم😐
نه هیچی بد نیس همه چیز در حد معقول بخور
من زیادشم میخورم ضرر ندیدم فعلا🫣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.