۴ پاسخ

عزیزم برا منم عددش همین بود الکی رفتم پول سلفری دادم بچم سالم بود تا امروز که دکترمو عوض کردم گفت عددت خیلی هم نرمال بوده معمولا برا همه اینطوریه توام نگران نباش

نه عزیزم همه چی خوبه جای نگرانی نداره

خوبه فقط احتمال زیاد بچت دختره

ازمايش انتي ؟ فك كنم بالاي ١/٥ باشه محدود خارج از نرمال باز بپرس

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلارام .دریا مامان دلارام .دریا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نورا کوچولو🩷🎀 مامان نورا کوچولو🩷🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری