خانمای مشهدی میدونید شنبه سونوگرافی دکتر ملایی بازه یا ن؟

۲ پاسخ

باز نیست یکشنبه زنگ بزن ببین هستن
چون شنبه عید غدیره

خوبه دکترش رفتی تا حالا من آن تی رفتم شماعی زاده عالی بود عالی برای انومالی هم زنگ زدم گفت ۲ تومن نمی‌دونم بازم همونجا برم

سوال های مرتبط

مامان ۴تاعروسک😍 مامان ۴تاعروسک😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجو امیر🐣 مامان جوجو امیر🐣 ۶ ماهگی
مامان ماهان و ماه گل مامان ماهان و ماه گل هفته بیست‌وهفتم بارداری