سلام.دوستان کسی هست که آزمایش آن تی نداده باش؟

۶ پاسخ

من فقط سنو انجام دادم
بارداری قبلی هم آزمایش انجام ندادم خدا بزرگه

آره خواهر من یادش رفت آن تی بده ،ولی مرحله دوم انجام داد

نه خیلی مهمه و واجبه

سلام آره عزیزم یکی از دوستان من هیچ کدوم عربالگری ها رو نداد

انتی خیلی مهمه حتما برو

گلم ان تی خیلی مهمه سعی کن بری حتما 🥺

سوال های مرتبط

مامان فرزند ایران مامان فرزند ایران هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سروش مامان سروش هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد