۵ پاسخ

ژنتیکن. موها بدنشون
من سر پسرم نخوردم ک اما پرازموعه😅

به من میگفتن بخور بچت پر مو میشه
نخوردم
بچم به دنیا اومد از اونایی که خورده بودن بیشتر مو داشت همه جاش
به خصوص سرش

ربطی نداره باباجان.بخور نوش جون خودت و نی نی. دلت کشید هرچیو به اندازه بخور مشکلی نداره.فقط جیگر و هویج نخور

من خوردم پسر اولم که بور و بدون مو هس این یکی هم‌خوردم

ن بابا بخور براش خوبه ولی کم بخوریا یه پیاله بیشتر نخور

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد روزهای ابتدایی تولد
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری